Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Важното е да плюе...
    Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

    Comment


    • ...
      Last edited by pooh; d.m.y г., 11:23.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
        Стига бе човек, нищо общо нямат, по никакъв параграф.
        Знам, но ще имат общо по параграф имидж и продажби. И цени втора ръка.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
          Знам, но ще имат общо по параграф имидж и продажби. И цени втора ръка.
          E, за последното нямам нищо против. След 10-ина годинки ще подкарам някое Maserati с 400+ магарета под капака.
          Alfa Romeo 166 3.0 V6
          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
            E, за последното нямам нищо против. След 10-ина годинки ще подкарам някое Maserati с 400+ магарета под капака.
            И аз, и аз!

            ---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:18 ----------

            Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщение
            Важното е да плюе...
            Кой плюе бе, колега?

            ---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:20 ----------

            Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
            особено в Америка
            Важна подробност.

            ОК, сравнението трябва да е със 166-ца, с Тесис е некоректно.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              И аз, и аз!

              ---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:18 ----------



              Кой плюе бе, колега?

              ---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:20 ----------



              Важна подробност.

              ОК, сравнението трябва да е със 166-ца, с Тесис е некоректно.

              Да не те е напекло слънцето
              Мазерати не са продавали презатоплени Фиати, че да паднат до 166 - не, че не бих се зарадвал и аз де . По-скоро надеждата е, Алфа да продава презатоплени Мазратита след някоя година .
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • Мисля, че по топ гиър чух, че най-големия пазар за Мазерати е Китай.
                4С може да видите обяви в mobile.de и autoscout24.ch до сега 4-5 обяви съм видял все на различни в самите шоуруми на дилърите. А Гибли според мен ще се превърне в бест селър на групата в този сигмент, просто отдавна трябваше да изкарат дизелови мотори за европейския пазар на премиум марката си.
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • Това с Мазерати е хубаво, но кой брои Мазерати и Ферари към портфолиото на Фиат изобщо? Това си е друг бизнес с други клиенти и други страни. Дори да броим Мазерати за Фиат-ове, след Фиат Браво следва... Гибли. Между тях е огромна пропаст, в която италианците нямат нито един представител. Нямат и нито едно комби. Трябва да запълнят празнината ако искат да са значима марка на европейския пазар. Не е вярно и това, че нямало смисъл да се правят модели за Европа защото било криза. Кризата свърши. Новата Шкода Октавия например се продава като топъл хляб и заводите не могат да смогнат да асемблират колите в срок. Същото е и с други модели на ФВ Груп.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                    Това с Мазерати е хубаво, но кой брои Мазерати и Ферари към портфолиото на Фиат изобщо? Това си е друг бизнес с други клиенти и други страни. Дори да броим Мазерати за Фиат-ове, след Фиат Браво следва... Гибли. Между тях е огромна пропаст, в която италианците нямат нито един представител. Нямат и нито едно комби. Трябва да запълнят празнината ако искат да са значима марка на европейския пазар. Не е вярно и това, че нямало смисъл да се правят модели за Европа защото било криза. Кризата свърши. Новата Шкода Октавия например се продава като топъл хляб и заводите не могат да смогнат да асемблират колите в срок. Същото е и с други модели на ФВ Груп.

                    Абсолютно, в тоя сегмент италианците сега можеха да жънат, ако си бяха изиграли картите правилно и ако не ги мързеше.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Нямат и нито едно комби.
                      Крома?
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • Кромата и 159 ги спират 2011 г. Все пак и 2та им модела се продават от 2005г. Липсва реален заместник за който говорят колегите .
                        Може би разчитат на 4х2 версията на Фриймонт , който е доволно бъкан с екстри за нивата си на оборудване . И за мен си заслужава парите .
                        За мен липсва така нареченият хечбек с раница от рода на Хюндай и30 SW , Форд Фокус , Пежо 307 SW , Опел Астра и т.н.
                        Единственото , което имат е един Фиат Линея . Който има 3 бензинови мотора от които най-мощният е 120 к.с и един дизел 1,3 90 к.с.

                        Къде е Джулиетта комби ? Защо не пуснаха седан версия при положение , че имат разширена платформата за Додж Дарт . Щеше да се прави някакъв Фиат аналог , който да е по европейско излъчване . Ама нещо го отняма за Европа .

                        Защо спряха 159 с новите дизелови двигатели изглеждаше доста примамлива .
                        Даже се чудех дали да не скоча в дълбокото с изгодната оферта в нашето мобиле .
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                        sigpic

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                          Кромата и 159 ги спират 2011 г. Все пак и 2та им модела се продават от 2005г. Липсва реален заместник за който говорят колегите .
                          Може би разчитат на 4х2 версията на Фриймонт , който е доволно бъкан с екстри за нивата си на оборудване . И за мен си заслужава парите .
                          За мен липсва така нареченият хечбек с раница от рода на Хюндай и30 SW , Форд Фокус , Пежо 307 SW , Опел Астра и т.н.
                          Единственото , което имат е един Фиат Линея . Който има 3 бензинови мотора от които най-мощният е 120 к.с и един дизел 1,3 90 к.с.

                          Къде е Джулиетта комби ? Защо не пуснаха седан версия при положение , че имат разширена платформата за Додж Дарт . Щеше да се прави някакъв Фиат аналог , който да е по европейско излъчване . Ама нещо го отняма за Европа .

                          Защо спряха 159 с новите дизелови двигатели изглеждаше доста примамлива .
                          Даже се чудех дали да не скоча в дълбокото с изгодната оферта в нашето мобиле .
                          Да, а виж какво направиха немците с Опел Астра - с 2 врати, малко променени калници, фарове и стапаве, малко снижен таван и имет много красив Хот-Хеч, Жуллиета с врати още няма, а не е толкова трудно да се пусне. Всичко опира до мързел и безхаберие на Фиат.

                          Да не говорим, пак ФВ как си повдигнаха имиджа с новото Сироко, което си е Голф, ма доста симпатичен.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • и Фиат групата надгражда 500 , 500 C , 500 L , 500 L Trekking (между тия двата не разбрах каква е разликата ) . Скоро 500 Х .
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                            sigpic

                            Comment


                            • ...
                              Last edited by pooh; d.m.y г., 11:23.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Всичко опира до мързел и безхаберие на Фиат.
                                А аз виждам стратегическо мислене, а не кърпене на дупки. Защото изкарването на нови модели, самоцелно от Алфа Ромео, би довело само до увеличаване на загубите. С придобиването на Крайслер Фиат има възможност да използва една и съща платформа за производството на няколко модела едновременно от няколко марки - нещо което "бленуваните" ВАГ са овладели до съвършенство и ги издига все по-високо. За мен новината, публикувана от pooh, е още едно потвърждение, че за Алфа има визия и то много обещаваща.
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                                Comment

                                Working...
                                X